THE X2

Dynamiczne w każdym detalu.

BMW Service

THE X2

Dynamiczne w każdym detalu.

Absolutnie wyjątkowe. Ekstremalnie niezwykłe. BMW X2 już na pierwszy rzut oka demonstruje swoje sportowe ambicje. Oferuje zadziorny, atletyczny wygląd oraz dynamikę i zwinność, jakie trudno spotkać w tej klasie. To w połączeniu ze szlachetnym wnętrzem i wieloma innowacyjnymi technologiami czyni go najbardziej ekstrawertycznym protagonistą nowych czasów. Podejmiesz jego wyzwanie?

BMW X2 xDrive20d:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 5,0-4,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 131-122

Najważniejsze cechy BMW X2.

Odkryj dynamikę jazdy i stylistykę świateł BMW X2.

DYNAMICZNE W KAŻDYM DETALU.

Stylistyka BMW X2.

Urzeka od pierwszego wejrzenia: pewny siebie przód z masywnym zderzakiem i dużymi trzyczęściowymi wlotami powietrza. Unikalny język stylistyczny samochodu widoczny jest aż po sam tył. Pokrywa bagażnika łączy się równo z pasem tylnym, co robi bardzo estetyczne wrażenie. Wygląd wnętrza stanowi konsekwentną kontynuację sportowej i eleganckiej stylistyki nadwozia. Duże powierzchnie dekoracyjne podkreślają przy tym charakter premium, a praktyczne miejsca na przedmioty są przemyślanym uzupełnieniem stylistyki.

Dynamika jazdy BMW X2.

Komponenty układu napędowego i jezdnego BMW X2.

Mocne silniki. Bezpośredni układ kierowniczy. Opcjonalny sportowy układ jezdny M. Niezwykle precyzyjne prowadzenie, wyznacza wzorce w tej klasie. Aby dać Ci dynamikę i zwinność – podczas sprintów i na długich odcinkach, w mieście i na krętych drogach za miastem. A jeśli to wciąż za mało, wybierz opcjonalny napęd na wszystkie koła BMW xDrive. Zapewnia on BMW X2 doskonałą trakcję i stabilny tor jazdy oraz pozwala pokonywać najostrzejsze zakręty jak po szynach. Z adrenaliną w pakiecie – dla tych, którzy są gotowi podjąć wyzwanie.
4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l nowej generacji gwarantuje maksymalną radość z jazdy. Wyróżnia go pełne temperamentu oddawanie mocy oraz spontaniczna reakcja już na niskich obrotach, a przy tym wyjątkowo niskie parametry zużycia paliwa i emisji spalin.
4-cylindrowy silnik wysokoprężny BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowy silnik wysokoprężny BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowy silnik wysokoprężny BMW TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l nowej generacji wyróżnia pełny temperamentu rozwój mocy oraz spontaniczna reakcja już na niskich obrotach. Turbodoładowanie ze zmienną geometrią turbiny i wtrysk bezpośredni CommonRail dają mu niskie parametry zużycia paliwa i emisji spalin.
BMW xDrive.

BMW xDrive.

Inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive adaptacyjnie i płynnie rozdziela napęd na koła przednie i tylne, poprawiając trakcję, dynamikę jazdy i zwiększając bezpieczeństwo jazdy w każdej sytuacji. Dla dodatkowego podniesienia zwinności elektroniczny rozdział momentu przeciwdziała też pod- i nadsterowności na zakrętach.
Sportowa skrzynia dwusprzęgłowa.

Sportowa skrzynia dwusprzęgłowa.

7-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z podwójnym sprzęgłem umożliwia bardzo sportową zmianę biegów. Zarówno automatycznie, jak i ręcznie łopatkami przy kierownicy lub dźwignią biegów, umożliwiając komfortową albo dynamiczną jazdę. W trybie SPORT i przy dźwigni w lewej pozycji S/M zmianę biegów skonfigurowano pod kątem najwyższych osiągów.
Adaptacyjny układ jezdny.

Adaptacyjny układ jezdny.

Obniżony o dziesięć milimetrów adaptacyjny układ jezdny umożliwia dostosowanie charakterystyki tłumienia do sytuacji, łącząc komfort i dynamikę jazdy z najwyższym bezpieczeństwem. Przełącznik właściwości jezdnych umożliwia kierowcy wybór pomiędzy Comfort i SPORT.

WYBIERZ BMW X2 DLA SIEBIE.

BMW X2 - Umów się na jazdę próbną.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Zdunek Premium Sp. z o. o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

Aktualności.