Nowe BMW serii 2 Coupé.

Nowe BMW serii 2 Coupé.

Atletyczne proporcje i sportowa dynamika jazdy: odkryj nowe BMW serii 2 Coupé.

Dzięki szerszemu o 31 mm rozstawowi kół w porównaniu z poprzednim modelem oraz unikalnemu w tej klasie napędowi na tylne koła BMW serii 2 Coupé oferuje znacznie lepszą charakterystykę prowadzenia i bardzo zwinne właściwości jezdne. Gama mocnych silników zapewnia zarówno wydajność, jak i dynamiczną jazdę.

BMW M240i xDrive:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 8,8–8,1
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 200–185

BMW SERII 2 COUPÉ.

Z KLASYCZNYM NAPĘDEM TYLNYM.

Napęd tylny nowego BMW serii 2 Coupé zapewnia sportowe wrażenia z jazdy. Opcjonalny adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie siły.

BMW Serii 2

ODKRYJ NAJWAŻNIEJSZE CECHY NOWEGO BMW SERII 2 COUPÉ.

BMW serii 2 Coupé
Sportowy mechanizm różnicowy M zapewniający idealną trakcję.

Sportowy mechanizm różnicowy M zapewniający idealną trakcję.

Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy M optymalizuje trakcję i stabilność jazdy podczas zmiany pasa ruchu i przyspieszaniu na wyjściu z zakrętów, przy szybkim pokonywaniu zakrętów oraz na nawierzchni o zróżnicowanych właściwościach. Trakcja optymalizowana jest poprzez elektronicznie sterowaną wielopłytkową blokadą mechanizmu różnicowego zmniejszającą różnice prędkości obrotowej pomiędzy tylnymi kołami.
Wysokowydajne silniki BMW serii 2 Coupé.

Wysokowydajne silniki BMW serii 2 Coupé.

BMW serii 2 Coupé może być wyposażone w wydajny 4-cylindrowy silnik benzynowy lub wysokoprężny BMW TwinPower Turbo, albo w BMW M240i xDrive w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo o mocy 374 KM.
Sportowa skrzynia Steptronic zapewniająca szybką zmianę biegów.

Sportowa skrzynia Steptronic zapewniająca szybką zmianę biegów.

Opcjonalna 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic umożliwia bardzo sportową zmianę biegów. Zarówno automatycznie, jak i ręcznie łopatkami przy kierownicy lub dźwignią biegów, umożliwiając komfortową albo dynamiczną jazdę. W trybie SPORT PLUS i przy dźwigni w lewej pozycji S/M zmianę biegów skonfigurowano pod kątem najwyższych osiągów.
Adaptacyjny układ jezdny M o optymalnej amortyzacji.

Adaptacyjny układ jezdny M o optymalnej amortyzacji.

Opcjonalny adaptacyjny układ jezdny M dostosowuje się elektronicznie do warunków nawierzchni i jazdy. Oprócz tego kierowca może wybrać przełącznikiem właściwości jezdnych charakterystykę pracy układu jezdnego – od komfortowej po wybitnie sportową i zwinną.
Turbinowe Nerki w jednoczęściowym obramowaniu.

Turbinowe Nerki w jednoczęściowym obramowaniu.

Nerki w jednoczęściowym obramowaniu podkreślają pełen charakteru wygląd nowego BMW serii 2 Coupé. Zamiast klasycznych listew grilla mamy tu ekspresyjne klapy. Otwierają się i zamykają w zależności od zapotrzebowania na powietrze, wizualizując przy tym moc znajdującego się za nimi silnika.
Stylistyka tyłu.

Stylistyka tyłu.

Daleko rozstawione, charakterystyczne lampy tylne podkreślają szeroką sylwetkę nowego BMW serii 2 Coupé. Poziome linie tworzą grę światła i cienia, która daje tyłowi efektowny wygląd.
Reflektory przednie Bi-LED.

Reflektory przednie Bi-LED.

Nowe reflektory przednie BMW serii 2 Coupé nie mają postaci podwójnych okrągłych lamp, lecz pojedynczych reflektorów, co jest nawiązaniem do słynnych coupé BMW, takich jak BMW 2002. Dzięki technologii Bi-LED światła mijania i drogowe zostały umieszczone w jednej lampie.
Inteligentny asystent osobisty i Connected Music.

Inteligentny asystent osobisty i Connected Music.


Integracja smartfonów i rejestrator jazdy.

Integracja smartfonów i rejestrator jazdy.


Digital Key i aplikacja My BMW.

Digital Key i aplikacja My BMW.


BMW Live Cockpit Professional.

BMW Live Cockpit Professional.

Opcjonalny BMW Live Cockpit Professional w BMW serii 2 oupé z wielofunkcyjnym wyświetlaczem wskaźników o przekątnej 12,3 cala wyświetlaczem centralnym o przekątnej 10,25 cala daje optymalny ogląd wszystkich informacji istotnych dla jazdy oraz umożliwia łatwą i intuicyjną obsługę cyfrowych funkcji pojazdu.
Inteligentny asystent osobisty BMW.

Inteligentny asystent osobisty BMW.

Inteligentny asystent osobisty BMW w nowym BMW serii 2 Coupé zachwyca naturalną i osobistą interakcją. Od pierwszej jazdy całkowicie skupia się na Twoich życzeniach – i samodzielnie się uczy, aby jak najlepiej odpowiadać na Twoje nawyki i potrzeby. Umożliwia na przykład przełączanie trybu SPORT za pomocą polecenia głosowego lub objaśnia kwestie związane z pojazdem.
BMW Serii 2

BMW serii 2 Coupé.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY WNĘTRZA BMW SERII 2 COUPÉ.

W kokpicie BMW serii 2 Coupé wszystkie wskazania i elementy obsługi podporządkowane są kierowcy. Opcjonalna kierownica skórzana M z przyciskami wielofunkcyjnymi, znaczkiem M i obręczą obitą skórą Nappa z wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowe, bezpośrednie wyczucie kierowania.

BMW SERII 2 COUPÉ W SKRÓCIE.

TURBINOWE KLAPY NEREK BMW.
01

TURBINOWE KLAPY NEREK BMW.

CYFROWE TECHNOLOGIE.
02

CYFROWE TECHNOLOGIE.

LAMPY PRZEDNIE W TECHNOLOGII BI-LED.
03

LAMPY PRZEDNIE W TECHNOLOGII BI-LED.

SZEROKI ROZSTAW OSI.
04

SZEROKI ROZSTAW OSI.

ZAPYTAJ O NOWE BMW SERII 2 COUPÉ.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Zdunek Premium Sp. z o. o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Zużycie paliwa i emisja CO₂ BMW serii 2 Coupé.

BMW M240i xDrive Coupé: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 8,8–8,1 Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 200–185

BMW 220i Coupé: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 6,9–6,3 Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 156–142

BMW 220d Coupé: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 5,1–4,6 Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km: 134–120

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

Aktualności.

Cel projektu: Zwiększenie wykorzystania energii pochodzącej ze słońca, szczególnie produkowanej w generacji rozproszonej, preferowana fotowoltaika (Gdańsk, Gdynia).

Wartość projektu: 482 203,05 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 302 261,70 zł


Utworzenie instalacji wykorzystywanych do zaspokojenia potrzeb własnych Wnioskodawcy o łącznej mocy instalacja o mocy 98,28 kW. Tym samym osiągnięte zostaną wskaźnik produktu: dodatkowa zdolność wytwarzania energii odnawialnej – moc instalacji 0,09828 MW oraz wskaźnik rezultatu: dodatkowa zdolność wytwarzania energii odnawialnej – moc instalacji 0,09828 MW. Dzięki projektowi osiągnięte zostaną również korzyści społeczno-ekonomiczne :zmniejszenie zapotrzebowania na energię końcową, ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza powstających podczas spalania paliw tradycyjnych, dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej z OZE, poprawa jakości życia mieszkańców, poprawa stanu środowiska przez zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery, poprawa zdrowia bezpośrednich użytkowników budynków wzrost wartości nieruchomości objętej projektem zwiększenie lokalnej atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej, wykorzystanie naturalnych zasobów bez konieczności pozyskiwania surowców z zewnątrz obniżenie kosztów za energię zmniejszenie szkód w środowisku związanych z wydobyciem surowców i wytwarzaniem energii z surowców naturalnych.