NOWE BMW X3 M i X4 M.

POZNAJ ICH IMPONUJĄCE OSIĄGI.

Modele już dostępne w naszym salonie.

Poznaj nowe BMW X3 M i X4 M, wyjątkowe pod każdym względem.
Niezwykłe osiągi i dynamikę zapewniają im zaawansowane technologie, układu napędowego i jezdnego wywodzące się ze sportów motorowych, oraz pasja z jaką tworzymy samochody ze znakiem M. Wrażenia z jazdy zawsze charakteryzuje wyjątkowa precyzja i zwinność – czy to podczas komfortowej jazdy ze stałą prędkością, czy też na torze wyścigowym. Odkryj nieposkromiony temperament, atletyczną sylwetkę i najwyższy poziom adrenaliny spod znaku BMW M.
To 510 KM mocy, moment obrotowy na poziomie 600 Nm i niesamowite przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 s, a 200 km/h w 13,4 s.

BMW X5 - BMW X6
510 KM
BMW X3 M Competition plasuje się na szczycie modeli M BMW X3. Jego 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo osiąga imponującą moc 441 kW (600 KM) oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 650 Nm. Mocny silnik zapewnia imponujące przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 s i wraz z licznymi technologiami zaczerpniętymi ze sportów motorowych zapewnia typową dla M radość z jazdy aż do limitu – i to na każdej nawierzchni dzięki prawdziwemu charakterowi X. Potężne proporcje BMW X3 M Competition dają mu atletyczną prezencję. Wrażenie to podkreślają charakterystyczne elementy stylistyczne M Competition w błyszczącym kolorze czarnym oraz karbonowe obudowy lusterek zewnętrznych. We wnętrzu typowe elementy wyposażenia M w połączeniu z luksusowymi detalami tworzą sportową, ekskluzywną atmosferę.

BMW X3 M Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,0–10,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 250–241


BMW X3 M
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają doskonałą moc 510 KM (375 kW) i moment obrotowy 650 Nm.
  Układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
 Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M zwiększa sztywność przedniej części pojazdu, a tym samym precyzję kierowania. Ten wysokiej klasy element z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym jest niezwykle lekki i przy otwartej masce daje autentyczny wyścigowy klimat. W ten sposób sportowy potencjał samochodu widać wyraźnie również w tym miejscu.
8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
 Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy wyróżniają zaciski hamulcowe w metalizowanym kolorze niebieskim z logo M.
 Stylistyka przodu.

Stylistyka przodu.

Przód BMW X3 M Competition podkreśla wysoki potencjał tego wyczynowego samochodu. Charakterystyczne nerki M z podwójnymi listwami grilla w błyszczącym kolorze czarnym z oznaczeniem modelu emanują niezależnym, sportowym charakterem. Płaskie lampy z opcjonalnymi światłami laserowymi BMW dodatkowo podkreślają dynamiczną prezencję. Potężne trapezoidalne wloty powietrza ze zintegrowanymi zasłonami powietrznymi dopełniają atletyczny wygląd pojazdu.
 21-calowe obręcze kół M.

21-calowe obręcze kół M.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
 Fotele sportowe M.

Fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z podświetlonym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter auta.
 Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowy, bezpośredni kontakt z kierownicą i maksymalną kontrolę. Wbudowane przyciski wielofunkcyjne pozwalają na obsługę różnych systemów multimedialnych i wspomagających kierowcę. Czerwonymi przyciskami M1/M2 można aktywować dwa zaprogramowane ustawienia M Drive.
 Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M w typowej stylistyce M podkreślają mocny, sportowy wygląd samochodu.

BMW X3 M.

Niezależny charakter X i sportowa dynamika jazdy na najwyższym poziomie: to właśnie na każdym kilometrze zapewnia BMW X3 M o autentycznych wyścigowych genach. Z wysokoobrotowym i wysokowydajnym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym BMW M TwinPower Turbo o mocy 480 KM (353 kW), napędem na wszystkie koła M xDrive oraz aktywnym mechanizmem różnicowym M, ten wyjątkowy pojazd typu Sports Activity Vehicle (SAV) gwarantuje solidny zastrzyk adrenaliny na drodze i torach wyścigowych. Atletyczne proporcje i wyraziste elementy stylistyczne M podkreślają dynamiczny charakter tego modelu X. We wnętrzu takie akcenty jak skórzana kierownica M, dźwignia biegów M oraz sportowe fotele przednie, tworzą sportowy, ekskluzywny wygląd.

BMW X3 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,0–10,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 250–241


BMW X3 M
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają nieprzeciętną moc 480 KM (353 kW) i moment obrotowy 620 Nm.
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
 M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
 8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
 M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy M wyróżniają zaciski hamulcowe w błyszczącym kolorze czerwonym z logo M.
Widok z przodu.

Widok z przodu.

W centralnej części przodu znajdują się charakterystyczne nerki M z podwójnymi listwami grilla w błyszczącym kolorze czarnym. Imponująco płaskie tuby diodowych reflektorów adaptacyjnych biegną w stronę typowej atrapy chłodnicy M, uzupełniając dynamiczny wygląd samochodu. Trapezoidalne wloty powietrza o strukturze plastra miodu zapewniają dodatkową wentylację wysokoobrotowego silnika M.
 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
 Lusterka zewnętrzne M.

Lusterka zewnętrzne M.

Aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne M to istotny element sportowo dynamicznej stylistyki M. Odcięte wizualnie od karoserii poprzez stylizowane podwójne nóżki tworzą ciekawy element stylistyczny i emanują szlachetnością precyzyjnie wykonanego elementu. W wąskiej, długiej fudze wpasowany jest dodatkowy kierunkowskaz diodowy.
 Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowy, bezpośredni kontakt z kierownicą i maksymalną kontrolę. Wbudowane przyciski wielofunkcyjne pozwalają na obsługę różnych systemów multimedialnych i wspomagających kierowcę. Czerwonymi przyciskami M1/M2 można aktywować dwa zaprogramowane ustawienia M Drive.
 Kubełkowe fotele sportowe M.

Kubełkowe fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z czarnym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter samochodu.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Podświetlana dźwignia biegów M wyróżnia się charakterystycznym schematem przełączania M i doskonałą obsługą. W trybie manualnym „S” przełożenia można zmieniać dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy, a w trybie „D” przełączanie odbywa się automatycznie. Przełącznik Drivelogic umożliwia wybór jednego z trzech specyficznych dla M trybów zmiany biegów.

CENY I LEASING NA BMW X3 M.

Dzięki dostosowanym do potrzeb produktom finansowym BMW Financial Services szybko osiągniesz swój cel. Każda z naszych ofert jest indywidualnie dopasowana do Twoich potrzeb i życzeń. Dowiedz się więcej o atrakcyjnej ofercie leasingowej na Twoje BMW X3 M Competition, BMW X3 M, BMW X3 M40i lub BMW X3 M40d.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj swój termin jazdy testowej.

BMW X5 - BMW X6
BMW X5 - BMW X6
BMW X5 - BMW X6
510 KM.
Szczytem radości z jazdy samochodem BMW X4 M jest BMW X4 M Competition – z licznymi technologiami napędu i układu jezdnego inspirowanymi sportami motorowymi oraz wysokowydajnym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym BMW M TwinPower Turbo o mocy 510 KM (375 kW), wybitnym momentem obrotowym rzędu 650 Nm i imponującym przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy. W połączeniu z prawdziwym charakterem X to sportowe Sports Activity Coupé (SAC) zapewnia typowe dla M, gwarantujące wysoki poziom adrenaliny osiągi. Nieważne, czy na co dzień, czy na torze wyścigowym. BMW X4 M Competition prezentuje się przy tym w pełni dynamicznie i atletycznie dzięki charakterystycznemu kształtowi przypominającemu coupé i doskonale zestrojonym elementom stylistycznym M Competition w błyszczącym kolorze czarnym. We wnętrzu charakterystyczne elementy M i luksusowe detale nadają sportowe, ekskluzywne akcenty, zapewniając pierwszorzędne wrażenia z jazdy.

BMW X4 M Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,8-10,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 247-243

BMW X4 M
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają nieprzeciętną moc 480 KM (353 kW) i moment obrotowy 620 Nm.
Układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
 Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M zwiększa sztywność przedniej części pojazdu, a tym samym precyzję kierowania. Ten wysokiej klasy element z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym jest niezwykle lekki i przy otwartej masce daje autentyczny wyścigowy klimat. W ten sposób sportowy potencjał samochodu widać wyraźnie również w tym miejscu.
 8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
 M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy M wyróżniają zaciski hamulcowe w metalizowanym kolorze czarnym z logo M.
Widok z przodu.

Widok z przodu.

Przód BMW X4 M Competition charakteryzuje się zdecydowanie trójwymiarowym kształtem z precyzyjnymi liniami. Centralnym punktem jest wyrazista atrapa chłodnicy M z ekskluzywnym podwójnym grillem w błyszczącym kolorze czarnym i oznaczeniem modelu, która podkreśla ogromny potencjał tego wyczynowego samochodu. To wrażenie pewności siebie wzmacniają wąsko wyprofilowane tuby świetlne z opcjonalnymi światłami laserowymi BMW i potężne wloty powietrza, które dopełniają dynamiczny wygląd ku dołowi.
 21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor, czarne, z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor, czarne, z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
  Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M w typowej stylistyce M podkreślają mocny, sportowy wygląd samochodu.
 Karbonowy spojler tylny M.

Karbonowy spojler tylny M.

Karbonowy spojler tylny M podkreśla ekskluzywność i wybitnie sportową stylistykę samochodu oraz odczuwalnie zmniejsza niepożądany wypór tylnej osi.
 Fotele sportowe M.

Fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z podświetlonym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter auta.
 Listwy ozdobne Carbon Fibre.

Listwy ozdobne Carbon Fibre.

Listwy ozdobne M Carbon Fibre na desce rozdzielczej i drzwiach, listwa akcentowa: perłowy chrom.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Podświetlana dźwignia biegów M wyróżnia się charakterystycznym schematem przełączania M i doskonałą obsługą. W trybie manualnym „S” przełożenia można zmieniać dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy, a w trybie „D” przełączanie odbywa się automatycznie. Przełącznik Drivelogic umożliwia wybór jednego z trzech specyficznych dla M trybów zmiany biegów.

BMW X4 M.

Dynamiczny atleta o ekstrawertycznej stylistyce: BMW X4 M lubi się pokazywać. Najlepiej od swojej sportowej strony. Z imponującymi osiągami, które mają swoje źródło w licznych komponentach układu napędowego i jezdnego zaadaptowanych ze sportów motorowych. Dynamiczny potencjał tego modelu X podkreśla wizualnie atletyczna sylwetka. Wzbogacona jeszcze bardziej charakterystycznymi elementami stylistycznymi opcjonalnego pakietu karbonowych elementów zewnętrznych M, takimi jak lusterka zewnętrzne, karbonowy spojler tylny i karbonowy dyfuzor tylny. Sportowy charakter jest widoczny konsekwentnie także we wnętrzu – luksusowe materiały i charakterystyczne elementy M tworzą ekskluzywną atmosferę wyścigową.

BMW X4 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,8-10,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 247–243


BMW X4 M
sssWysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

sssWysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają nieprzeciętną moc 480 KM (353 kW) i moment obrotowy 620 Nm.
 Układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
 M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy M wyróżniają zaciski hamulcowe w błyszczącym kolorze czarnym z logo M.
Widok z przodu.

Widok z przodu.

Przód BMW X4 M oznacza bezkompromisową atletykę i dynamikę. Absolutnym elementem przyciągającym wzrok jest charakterystyczna atrapa chłodnicy M z podwójnym grillem w błyszczącym kolorze czarnym. Wraz z wąskimi reflektorami przednimi tworzy dynamiczną symbiozę ze zdecydowanie trójwymiarową sylwetką. Sportowy wygląd tego ekstrawertycznego Sports Activity Coupé (SAC) dopełniają duże, sześciokątne wloty powietrza o strukturze plastra miodu i wbudowane zasłony powietrzne.
 21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
 Lusterka zewnętrzne M.

Lusterka zewnętrzne M.

Aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne M to istotny element sportowo dynamicznej stylistyki M. Odcięte wizualnie od karoserii poprzez stylizowane podwójne nóżki tworzą ciekawy element stylistyczny i emanują szlachetnością precyzyjnie wykonanego elementu. W wąskiej, długiej fudze wpasowany jest dodatkowy kierunkowskaz diodowy.
Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowy, bezpośredni kontakt z kierownicą i maksymalną kontrolę. Wbudowane przyciski wielofunkcyjne pozwalają na obsługę różnych systemów multimedialnych i wspomagających kierowcę. Czerwonymi przyciskami M1/M2 można aktywować dwa zaprogramowane ustawienia M Drive.
 Kubełkowe fotele sportowe M.

Kubełkowe fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z czarnym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter samochodu.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Podświetlana dźwignia biegów M wyróżnia się charakterystycznym schematem przełączania M i doskonałą obsługą. W trybie manualnym „S” przełożenia można zmieniać dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy, a w trybie „D” przełączanie odbywa się automatycznie. Przełącznik Drivelogic umożliwia wybór jednego z trzech specyficznych dla M trybów zmiany biegów.

CENY I LEASING NA BMW X4 M.

Dzięki dostosowanym do potrzeb produktom finansowym BMW Financial Services szybko osiągniesz swój cel. Każda z naszych ofert jest indywidualnie dopasowana do Twoich potrzeb i życzeń. Dowiedz się więcej o atrakcyjnej ofercie leasingowej na Twoje BMW X4 M Competition, BMW X4 M, BMW X4 M40i lub BMW X4 M40d.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj swój termin jazdy testowej.

BMW X5 - BMW X6
BMW X5 - BMW X6

ZAPYTAJ O NOWE BMW X3 M I X4 M.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Zdunek Premium Sp. z o. o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

Aktualności.

Cel projektu: Zwiększenie wykorzystania energii pochodzącej ze słońca, szczególnie produkowanej w generacji rozproszonej, preferowana fotowoltaika (Gdańsk, Gdynia).

Wartość projektu: 482 203,05 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 302 261,70 zł


Utworzenie instalacji wykorzystywanych do zaspokojenia potrzeb własnych Wnioskodawcy o łącznej mocy instalacja o mocy 98,28 kW. Tym samym osiągnięte zostaną wskaźnik produktu: dodatkowa zdolność wytwarzania energii odnawialnej – moc instalacji 0,09828 MW oraz wskaźnik rezultatu: dodatkowa zdolność wytwarzania energii odnawialnej – moc instalacji 0,09828 MW. Dzięki projektowi osiągnięte zostaną również korzyści społeczno-ekonomiczne :zmniejszenie zapotrzebowania na energię końcową, ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza powstających podczas spalania paliw tradycyjnych, dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej z OZE, poprawa jakości życia mieszkańców, poprawa stanu środowiska przez zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery, poprawa zdrowia bezpośrednich użytkowników budynków wzrost wartości nieruchomości objętej projektem zwiększenie lokalnej atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej, wykorzystanie naturalnych zasobów bez konieczności pozyskiwania surowców z zewnątrz obniżenie kosztów za energię zmniejszenie szkód w środowisku związanych z wydobyciem surowców i wytwarzaniem energii z surowców naturalnych.